Montage door onze specialisten?
Wij bieden ook een montageservice voor de bij ons aangekochte producten. Vraag vrijblijvend een offerte aan.
3,5-inch (90 mm) Component Midrange, met rooster
C7 is het toppunt van JL Audio automotive luidsprekerontwerp, profiterend van onze meest geavanceerde ontwikkelingstools en een volledige toewijding aan precisieproductie.
De C7-350cm component midrange is ontworpen om te werken in een 3-weg systeem, met een woofer en tweeter. Ontworpen en speciaal gebouwd vanaf de grond, biedt het een uitzonderlijke transiënte respons en uitstekende lineariteit, wat resulteert in een onovertroffen helderheid en natuurlijke reproductie in het middenbereik. Vervorming en niet-lineariteiten zijn geminimaliseerd door kritische optimalisatie van dynamisch motor- en ophangingsgedrag.
Passieve crossover-netwerken worden niet meegeleverd met C7-stuurprogramma's, omdat ze zijn ontworpen voor actieve systemen. In plaats daarvan raden we een hoogwaardige tuning-DSP aan, zoals de JL Audio TwK™ 88 of D8, of een VXi-versterker met ingebouwde DSP, met een speciaal versterkerkanaal voor elke C7-luidspreker in het systeem. Nauwkeurige instelling van egalisatie-, vertragings- en crossover-filters zorgen voor optimale prestaties in het voertuig.
C7-350cm Design Opmerkingen:
Kegel en stofkap: Vacuümgevormd, mineraal gevuld polypropyleen materiaal biedt uitstekende demping en lage massa. Het kegellichaam heeft een zacht kromlijnig profiel om de respons te optimaliseren. Een concave stofkap verbetert het gedrag bij hoge frequenties verder.
Ophangingsontwerp: het bewegende samenstel is opgehangen en gedempt via een lineaire profielspin gevormd uit een Nomex®/polykatoenmix en een positieve rol, rubberen rand. De twee combineren om optimale demping te bieden zonder de uitslag voortijdig te beperken.
Motorontwerp : de C7-350cm maakt gebruik van een magnetisch circuit met hoge dichtheid met een hoogwaardige neodymiummagneet en een speciaal bewerkte U-Yoke-motortopologie. Motormagneten zijn nauwkeurig geoptimaliseerd met behulp van geavanceerde FEA-tools om vervorming te verminderen en lineaire motorkracht te leveren over het hele prestatiebereik van de bestuurder.
Er wordt een overhangende spreekspoel met een diameter van 36 mm (1,42 inch) gebruikt, gewikkeld met met koper beklede aluminiumdraad op een spreekspoelvormer van glasvezel. De extra grote spreekspoel biedt een uitgebreid vermogen om het vermogen te verwerken, waardoor thermische compressie en vervorming bij hogere luisterniveaus worden geminimaliseerd.
Chassisontwerp: er is een speciaal ontworpen mand van gegoten legering gebruikt, met dunne spaken om het open gebied achter te maximaliseren.
Ontwerp Bandbreedte:
Met 48 dB/octaaffilters: 300 Hz - 10 kHz
Met 24 dB/octaaffilters: 400 Hz - 10 kHz
Met 12 dB/octaaffilters: 500 Hz - 10 kHz
Gebouwd in de VS met wereldwijde componenten
die afzonderlijk worden verkocht, met een roosterbak van gegoten legering, een roosterinzetstuk van fijnmazig staal en een roosterinzetstuk van spiraalstaal.
De prestaties van elke C7-driver worden getest en geverifieerd, waarna een uniek serienummer wordt toegewezen. Registreer uw C7-luidspreker online om een kopie van het specifieke akoestische testrapport te ontvangen.
Continue vermogensafhandeling (RMS) | 100 W |
Aanbevolen versterkervermogen (RMS) | 50 - 150 W / Ch. |
Nominale impedantie | 4 |
Frequentierespons | 300 Hz - 10 KHz ± 3 dB |
Spreekspoelweerstand (her) | 3.245 |
Vrije luchtresonantie (Fs) | |
92,5 dB @ 1W / 0,5m | |
0,590 | |
6.454 | |
0,541 | |
4.009 gram | |
0,000257 m/N | |
4.66 Nvt | |
Wij bieden ook een montageservice voor de bij ons aangekochte producten. Vraag vrijblijvend een offerte aan.
Je vraag is verzonden
Een van onze specialisten komt zo snel mogelijk bij je terug met het juiste antwoord