Retourneren
Wat zijn de kosten van de retour pakket-zegel?
Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van je product. Een retourzegel kan je online aanvragen, de bijdrage hiervoor is €8,-*
*Verzendkosten kunnen afwijken voor pakketten boven de 23kg. Neem hiervoor contact op met ons. Of stuur de zending op eigen kosten retour.
Na aanmelding van je retour, geldt een retourtermijn van 14 dagen.
Welke Retourmogelijkheden heb ik?
Binnen 14 dagen na ontvangst van je product kan je het product retourneren en je geld terug laten storten.
Gaat je product na 14 dagen toch stuk? Dan kan je een reparatieaanvraag starten.
Je kunt je keuze aangeven in het online retourformulier.
Hoe moet ik mijn product inpakken om het terug te sturen?
Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.
Je verpakte product kun je verzenden in een stevige doos die je goed afsluit.
Product ingepakt? Print je verzendlabel uit en plak deze op de doos. Die vind je in de mail die je van ons hebt ontvangen.
Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?
- Meld je retour aan via het online retourformulier.
- Bereid je product voor op de terugreis:
- Pak het goed en stevig in. Gebruik het liefst de originele verpakking. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is;
- Verzend de verpakking in een stevige doos die je goed afsluit;
- Verwijder waar nodig je data en account.
- Print je verzendlabel uit en plak deze op de buitenste doos. Die vind je in de mail die wij je hebben gestuurd.
- Stuur het pakketje terug via:
- een PostNL-punt of DHL-punt bij jou in de buurt;
- Leun achterover en wij houden je op de hoogte van de retourstatus.
Hoe meld ik online mijn retour aan?
Dat doe je gemakkelijk en snel via het online retourformulier.
Welke producten kunnen niet retour?
Wel retour:
- Het product is slechts gehanteerd en geïnspecteerd zoals dat in een winkel ook zou kunnen.
- Het product zal met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.
Niet retour:
- Draden en kabels die op lengte zijn afgeknipt.
- Producten waarbij niet alle geleverde toebehoren zijn geretourneerd.
Waardevermindering
Wat is waardevermindering?
Het product voldoet niet meer aan de voorwaarden. Denk hierbij aan (licht) beschadigde producten, ontbrekende onderdelen, etc. In deze gevallen wordt een waardevermindering in rekening gebracht. De waardevermindering is afhankelijk van de staat waarin het geretourneerde product zich bevindt en kan variëren van 0 tot 100% van het aankoopbedrag.